Hej! Det verkar nog vara så att jag trots allt inte kan slita mig från det här med att blogga. För er som läste mina tidigare bloggar. Åter välkomna! Till er som inte har någon aning vad jag ordbajsar om, välkomna ni också!
 
För er som är intresserade av att veta vem jag är, ni som vill veta lite mer, ni som egentligen är ganska ointresserade men verkar tycka att den här bloggen ändå verkar vara ett helt okej tidsfördriv, eller ni som redan känner mig och undrar hur i all världens namn jag har försökt breskriva mig själv - Varsågoda:
 
Linnéa Anna Margaretha Källmark Sandberg, ett eller två namn för mycket kan man tycka, det tycker i alla fall jag. Jag är född, uppvuxen och bor i Södertälje. En ganska jobbig och krävande personlig assistent som myndigheterna inte gillar att prata med och denna ska alltså plugga till socionom i höst och också bli en sådan där tråkig LSS-handläggare som säger nej till allt och jobbar på kommunen. Motsägelsefullt, ja..
 
Jag driver också en hobbyverksamhet (finare benämning för någon som vill starta företag men tycker att det verkar vara jobbigt, plus att man ändå inte tjänar ett skvatt på skiten man håller på med, så vad fan), Servettbukett. Denna vecka har jag sagt upp mig från McDonald's där jag har jobbat extra samtidigt som jag har jobbat heltid som personlig assistent och drivit Servettbukett. Som ni säkert förstår är jag en sådan där människa som överskattar sin egen förmåga och ska göra allt samtidigt och även vet att det faktiskt är så, illa..
 
Just nu försöker jag hitta tillbaka till mina goda matvanor LCHF och periodisk fasta som har försvunnit spårlöst under sommaren och semestern. Ska nog erkänna att jag inte letat så noga utan mer njutit av allt mjöl och socker jag vanligtvis inte äter och funnit mig i att ha ont i magen och må lie halvdåligt. Så det blir väl en hel del matbabbel här också nu till hösten när det nya året börjar. Mitt nyår infaller alltså på hösten, himla logiskt faktiskt.
 
Hur som helst, välkomna!
 
 

1 kommentarer

Mormor

21 Aug 2014 23:19

Heja på med bloggen, min har legat nere i sommar har ju haft så mycket trevligt besök å då hinner man inte skrva ,men, det blir snart andra bullar ( tror jag) Gillar att läsa ditt ordbajs så jag återkommer.
P U S S

Kommentera

Publiceras ej